maanantai 23. kesäkuuta 2014

23062014



Yeea asiat alkanu järjestyy ja elämä palautumas takasi raiteilleen! Oon alkanu liikkumaa Marian kanssa ihan vitusti ja lopetin juomisen & tupakoinnin about viikko sit. Yön pikkutunneil poltin levottomuuteeni puolikkaan tupakan mut ei se mua haittaa! Oikeestaa sillo tajusin et en mä enää ees nauti tupakasta. Ei mulla todellakaan ollu mitään 
"AH tätä mä oon nii kaivannu. Tätä mä tarviin. Ei vittu." 
-reaktioo












Viime viikol oikeestaa kaikki meijän kämpäst hommas uuden puhelimen! Vaihdoin iphone nelosesta Samsung galaxy S4 malliin ja oon kyl tykänny. Mul on täl hetkel puhelimes alle 10numeroa joten kaikki joilla on mun numero vois ottaa yhteyttä ja kertoo miten menee.

Nii ja oon taas tulos Joensuuhun alku kuun puolel ainaki viikoks Marin ja Nikon kaa. Lähetään takas JKL ilosaarirockin jälkee joten jos jengi haluu nähä nii ennen sitä sitte. Tarkotuksena ois näyttää mestoja ja osallistuu rokkiviikon tapahtumii selvinpäin tai ei, en oo viel päättäny.

mikä vitu varjostus



taas yks sotkune postaus, ha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitä kommentti